ماهنامه بصیر

ماهنامه فرهنگی-سیاسی-اجتماعی پایگاه مقاومت بسیج شهداء شهرستان گیلان غرب- دهستان چله

ماهنامه بصیر

ماهنامه فرهنگی-سیاسی-اجتماعی پایگاه مقاومت بسیج شهداء شهرستان گیلان غرب- دهستان چله

چرا قاتلان استاد شهید مطهری از اظهارات شما ذوق‌زده و برایت کف می‌زنند؟!

حسین شریعتمداری» در سرمقاله امروز «کیهان» و در واکنش به سخنان دیروز «علی مطهری» در مجلس شورای اسلامی نوشت:
http://media.jamnews.ir/keywords/2267.jpg

1-چرا در مراسم بزرگداشت حماسه حسینی(ع) که همه ساله در سراسر جهان‌اسلام برپا می‌شود و دهها میلیون نفر علیه قاتلان اباعبدالله الحسین(ع) به کوچه و خیابان آمده و جنایت وحشیانه آنان را محکوم می‌کنند، به طرفداران شمر و یزید و ابن‌سعد و ابن‌زیاد و حرمله و... اجازه داده نمی‌شود که در میان توده‌های عظیم و انبوه مردم عزادار حضور یافته و از خود دفاع کنند؟ و مثلا برای مردم توضیح بدهند که چرا در عاشورای سال 61 هجری، خون پاک فرزند رسول‌خدا(ص) و اصحاب و یاران او را برزمین ریخته‌اند؟ و چرا سرهای مطهر آنان را از بدن جدا کرده، خیمه‌ها را به آتش کشیده و زنان و کودکان  را به اسارت برده‌اند؟ شاید آنها برای آنچه در آن روز مرتکب شده بودند، دلیل قانع‌کننده‌ای داشته باشند؟! که اگر فرصت و امکان ارائه دلایل و نظرات خود را پیدا کنند، قضاوت مردم درباره آنها تغییر کند! از کجا معلوم که تقصیر اصلی با اردوگاه امام حسین(ع) نبوده است؟! و یا بخشی از گناه آن جنایت وحشیانه به خاطر برخی از اقدامات در همین اردوگاه نبوده باشد؟!
چرا با خواندن این چند سطر عصبانی شده و با خشم ابرو در هم کشیده‌اید؟! و نگارنده را احمق! و یا دستکم، دیوانه تصور می‌کنید؟! و این احتمال را پیش می‌کشید که شاید طرح‌کننده این سوال با اردوگاه یزید و ابن‌زیاد سر و سرّی داشته باشد؟!
حتما در پاسخ خواهید گفت؛
اولا؛ رذالت و خباثت شمر و یزید و ابن‌سعد به اندازه‌ای آشکار و بدیهی است که کمترین نیازی به اثبات ندارد و نه فقط یک یا دو یا ده یا صد، بلکه هزاران دلیل و سند غیرقابل انکار از جنایت وحشیانه‌ای که یزیدیان نسبت به خاندان رسالت و همه انسان‌ها از عصر عاشورا تا عصر حاضر مرتکب شده‌اند، حکایت می‌کند. به گونه‌ای که جزئی‌ترین ابراز تردید در آن، تنها می‌تواند ناشی از حماقت، دیوانگی و یا مأموریت و وابستگی تردید‌کننده تلقی شود.

  ادامه مطلب ...

تجلیل گسترده رسانه‌های ضدانقلاب ‌از علی مطهری

سخنان علی مطهری در حمایت از سران فتنه که با واکنش نمایندگان ملت مواجه و زمینه‌ساز تشنج در صحن علنی مجلس شد، استقبال گسترده رسانه‌های بیگانه و ضد انقلاب و حمایت آنان از علی مطهری را در پی داشت.

http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/10/21/2872462_518.jpg


بی‌بی‌سی فارسی ارگان رسانه‌ای انگلیس در این راستا با استقبال از اقدامات مطهری و سخنان وی در مجلس با ارائه تاریخچه‌ای از این سخنان نوشت: علی مطهری بارها گفته است که ادامه حصر این سه نفر «غیر قانونی» است و جمهوری اسلامی هزینه زیادی بابت این حصر می‌پردازد. به اعتقاد او این سه نفر باید در دادگاهی قانونی همراه با محمود احمدی‌نژاد، کاندیدای دیگر انتخابات ریاست جمهوری به طور علنی محاکمه شوند.
رادیو فردا نیز ضمن بازتاب سخنان علی مطهری نوشت: آقای مطهری پیش از این بارها خواستار رفع حصر یا محاکمه رهبران معترض به نتایج انتخابات ۸۸ در کنار محمود احمدی‌نژاد به عنوان یکی دیگر از مسببان حوادث پس از انتخابات ۸۸ شده ‌است. روزآنلاین نیز به یوم‌الشیطان نامیده شدن 9دی از سوی علی مطهری پرداخته و نوشت: وقتی علی مطهری در نطق خود در خصوص حصر موسوی و کروبی سخنانی را مطرح کرد و درباره روز ۹ دی گفت که این روز یوم‌الله نبود بلکه یوم‌الشیطان بود با شعارهای نمایندگان مبنی بر مرگ بر ضد ولایت فقیه و مرگ بر فتنه‌گر مواجه شد و برخی نمایندگان به سمت او حمله‌ور شدند و درگیری فیزیکی رخ داد. سایت‌های منتسب به سران فتنه از جمله جرس و کلمه نیز با تمجید‌های فراوان از علی مطهری وی را فرزند ملت خطاب کرده و مدعی نقض آشکار قانون اساسی از سوی نمایندگانی شدند که اجازه ادامه هتاکی‌های علی مطهری را ندادند.  این رسانه‌ها حتی در اقدامی طنزآمیز پای را فراتر نهاده و اقدام نمایندگان در مقابله با نطق علی مطهری را با ترورهای اخیر فرانسه مرتبط دانستند!
خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز در گزارشی از تهران به ماجرای نطق دیروز مطهری پرداخته و ضمن تمجید از وی، به حمایت از سران فتنه و مظلوم‌نمایی درباره آنان پرداخت. اما مطهری در مجلس چه گفت که این گونه در رسانه‌های ضد انقلاب بازتاب یافته و ذوق‌زدگی آنان را به همراه داشت؟!
علی مطهری در سخنان خود دولت را در زمینه برداشت غیرقانونی از صندوق توسعه ملی محکوم کرده و خواستار پذیرش اشتباه از سوی دولت شد؛ او همچنین خواستار برخورد با بی‌حجابی، بدحجابی و ساپورت‌پوشان شد و همچنین از جشنواره عمار تقدیر کرد؛ او درباره وحدت اسلامی نیز نظراتی را مطرح کرد ولی هیچ کدام اینها در رسانه‌های ضد انقلاب بازتابی نیافت و تنها سخنان او علیه نظام اسلامی و در حمایت از سران فتنه به تیتر رسانه‌های بیگانه تبدیل شد.
محکومیت همزمان ترور در فرانسه
و انتشار کاریکاتورهای توهین‌آمیز

  ادامه مطلب ...