ماهنامه بصیر

ماهنامه فرهنگی-سیاسی-اجتماعی پایگاه مقاومت بسیج شهداء شهرستان گیلان غرب- دهستان چله

ماهنامه بصیر

ماهنامه فرهنگی-سیاسی-اجتماعی پایگاه مقاومت بسیج شهداء شهرستان گیلان غرب- دهستان چله

مصاحبه سرهنگ پرنور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه

 بهترین سلاح در برابر جنگ نرم دشمن است . احیاء فرهنگ غنی امربه معروف و نهی از منکر در جامعه ضروری است .زیرا عمل به این فریضه در اصلاح جامعه و جلوگیری از اشاعه منکرات بسیار موثر است. امربه معروف و نهی از منکر نوعی جهاد در برابر منکرات و معصیت است چون دشمنان انقلاب اسلامی از همه امکانات خود برای گمراه کردن و فریب دادن و دور کردن جوانان از ارزش های اسلامی و دینی استفاده می کند و احیاء فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر برای ارتقای امنیت و کاهش جرائم ضروری است . پیروزی در دوران دفاع مقدس غیر ممکن بود که بسیجیان با حضور خود و ایمان و توکل بر خدا آنرا ممکن ساختند. امروز بسیج بر همان تکیه بر ایمان خود در دوران 8 سال دفاع مقدس در همه زمینه ها آمادگی دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی به رهبری امام خامنه¬ای را دارد و با جدیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در راستای تسریع در تحول فرهنگی جامعه در دستور کار خود دارد. درباره هفته دفاع مقدس... شور ایمان اخلاص و مجاهدت در راه خدا مهمترین شاخه بسیج است .  

سرهنگ پرنور فرمانده سپاه گیلانغرب: به مناسبت هفته دفاع مقدس یعنی 33 سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مقابل کفر جهانی هستیم این هفته مبارک بر همه ملت ایران و رزمندگان آن دوران تبریک عرض می نمائیم درود می فرستیم به روح تابناک شهیدان دفاع مقدس که صفحات درخشانی را بر تاریخ اسلام و کشور ما افزودند و زیباترین و باشکوهترین لحظات را برای نظام مقدس ما ساختند. مقاومت آنروز و تکه تکه شدن آن جسم های پاک دلیل امنیت و عزتی است که امروز ضامن اقتدار، شکوه و ماندن ملت ایران در قله رفیع بشری است . بسیج نیروی کار آمد نظام، بازوی توانمند کشور، برکت و یادگار پر ارزش امام(ره) و بدنه فعال ملت است. به فرموده امام خامنه ای: رخدادهای دفاع مقدس گنج¬هایی هستند که باید استخراج شوند تا به یادگار بمانند .  

در ادامه فرمانده سپاه تصریح کردند؛ بسیج فریضه امربه معروف و نهی از منکر را با تمام قدرت پیگیری می کند و از همه دوست داران انقلاب اسلامی درخواست می شود این سربازان حریم ولایت را یاری کرده تا در این فریضه مهم و الهی باز عین دوران دفاع مقدس، پیروزی نهایی گردند و شهادت در این راه را برای خود یک افتخار می دانند.

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی قاسم نژاد چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:58 ق.ظ

دستتون درد نکنه واقعا استفاده کردیم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:45 ق.ظ

تاآخرین قطره خون در خدمت بسیج وسپاه هستیم واجازه به هیچ عناصر سست عنصر نخواهیم داد

میثم پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:36 ب.ظ http://dfhji;l

ما همچنان باپاسداران وسپا ه وخط رهبری هستیم هروقت لازم بود خود مردم باهر افرادی که ... باشه برخورد خواهند کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد