ماهنامه بصیر

ماهنامه فرهنگی-سیاسی-اجتماعی پایگاه مقاومت بسیج شهداء شهرستان گیلان غرب- دهستان چله

ماهنامه بصیر

ماهنامه فرهنگی-سیاسی-اجتماعی پایگاه مقاومت بسیج شهداء شهرستان گیلان غرب- دهستان چله

شعر

تقدیم به شهدای گیلان غرب 

 من که از قلبم برایت گفته ام              من برایت صد حکایت گفته ام  

دیشب از غربت که باران گرفت               قطره اشکی دست یارانم گرفت 

 من شنیدم از کبوتر، بی شکیب               درهوای شهرِ گیلانغریب  

لانه هامان غرقِ خون و خاک شد               سینه هامان پاره و صد چاک شد  

من که ماندم، بی تو تنها در قفس           تشنه از نوشیدنِ شعرِ نفس  

خیلِ آتش رام و در بَندم شده          نام مولا ذکر سربَندم شده 

 من که ماندَم درهمین نیزارِعشق              بی تو خواندم نامه ی سردارِ عشق 

 او که باخونش خدایی می نوشت             از شهادت، از جدایی می نوشت 

 می نوشت ازباغبانِ لاله ها            می نوشت از داغِ جانِ لاله ها 

 من که بان سَیران خود را دیده ام              بوسه از گلهای زخمی چیده ام  

دستهاشان چون که آتش می گرفت           صد کمان ازدست آرش می گرفت  

شورِ دلهاشان حسینی گشته بود              نام مولاشان خمینی گشته بود 

 شعر دریایی شدن را خوانده ام            من وَ اما قطره ای درمانده ام  

شعرِ دریا، شعرِ بودن، صد نوید              شد گوارای وجودت ای شهید  

                                                                    حامدشبابی

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ق.ظ

هرچه شعر درخصوص شهدا گفته شود بازهم کم است
باتشکر

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ق.ظ

سلام درود بر شبابی افتخار جوانان گیلان غربی است من اهل قصرشیرینم اما شعرهای این شاعر جوان را همیشه دنبال می کنم.بادرود رضا نادری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد