ماهنامه بصیر

ماهنامه فرهنگی-سیاسی-اجتماعی پایگاه مقاومت بسیج شهداء شهرستان گیلان غرب- دهستان چله

ماهنامه بصیر

ماهنامه فرهنگی-سیاسی-اجتماعی پایگاه مقاومت بسیج شهداء شهرستان گیلان غرب- دهستان چله

وضعیت طرح صالحین از دیدگاه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید صدوقی

برادر بسیجی صیاد گودرزی

 

اجرای طرح صالحین از بهترین راههای مقابله با جنگ نرم است.

به                                        

به نظر اینجانب پایگاه مقاومت موفق ،پایگاهی است که برای تک تک افراد تحت امر خود برنامه داشته باشد نه اینکه پایگاه هر چند وقت یک برنامه عمومی برگزار کند واز بسیجیان جهت شرکت در این برنامه ها دعوت به عمل آورد.

 پس با این توصیف طرح صالحین بهترین گزینه جهت برنامه ریزی برای تک تک افراد بسیجی در پایگاه می باشد که می توان با استفاده از توان سرگروهها ومربیان مجرب در قالب حلقه  های خاص صالحین برای همه بسیجیان برنامه ریزی کوتاه مدت ،میان مدت وبلند مدت داشت چون در این طرح به همه زمینه های تربیتی،اعتقادی و.... بسیجیان توجه شده است پس اگر یک بسیجی از بدو ورود به بسیج درقالب یک چار چوب  و برنامه ریزی منظم قرار گیرد مطمئناً اثر بخشی زیادی خواهد داشت . .البته این کار نیاز به زمان ،برنامه ریزی منظم ،پیگیری ،انگیزه مسئولین اجرایی ،امکانات و... دارد.اگر بخواهیم آسیب شناسی طرح صالحین به عمل آوریم مهمترین آسیب های این طرح عبارتند از:     1-بی تفاوتی وبی انگیزه گی مسئولین به طرح در هر سطحی

2- کمبود سرگروههای مجرب وبا انگیزه در بعضی از پایگاهها

3-نبود جا ومکان مناسب در بعضی از پایگاهها

حوزه شهید صدوقی چله پس از سه سال اجرای طرح صالحین در سطح پایگاههای تابعه یکی از حوزه های موفق در اجرای این طرح بوده است به طوری که به اذعان بازرسین سازمان بسیج ، مسئولین طرح صالحین ومسئولین سپاه استان  نبی اکرم (ص) که از این حوزه بازرسی به عمل آوردندبه عنوان نمونه  پایـــگاه مقاومت شهیدحسین  پروین پایگاه نمونه استان در راستای اجرای این طرح می باشد که جا دارد از زحمات فرمـــانده پایگاه برادر بسیجی مهندس سجاد پروین وسایر دست اندر کاران پایگاه تقدیر وتشکر نمایم واز مسئولین سپاه ناحیه واستان انتظار مــــی رودکه توجه بیشتری به این پایگاه موفق داشته باشند . در ضمن گوشه ای از عملکرد این پایگاه به صورت مصور جهت استحضار خوانندگان محترم معروض می دارد.

  اینجانب در پایان از کلیه کسانی که در اجرای طرح صالحین در سطح پایگاههای مقاومت تابعه حوزه شهید صدوقی چله  فعالیت نموده اند تقدیر وتشکر می نمایم واز کلیه برادران بسیجی که توان خدمت در این طرح را دارند تقا ضا دارم جهت پیشبرد این طرح همکاری لازم را با این حوزه به عمل آورند که مزید بر تشکر وامتنان است .                                           

نظرات 1 + ارسال نظر
۱ پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:11 ب.ظ

خیلی خیلی تشکر میکنم از زحمات اقای گودرزی در حوزه شهید صدوقی . ارزوی موفقیت برای ایشان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد