ماهنامه بصیر

ماهنامه فرهنگی-سیاسی-اجتماعی پایگاه مقاومت بسیج شهداء شهرستان گیلان غرب- دهستان چله

ماهنامه بصیر

ماهنامه فرهنگی-سیاسی-اجتماعی پایگاه مقاومت بسیج شهداء شهرستان گیلان غرب- دهستان چله

‌سخن سردبیر ماهنامه ۵ و ۶ بصیر

خداوند را شاکریم که توفیق اتمام چاپ و نشر ماهنامه بصیر در نیم سال دوم سال 1390 را به ما بسیجیان حوزه مقاوم شهید صدوقی چله (پایگاه مقاومت شهدا ) عنایت فرمود و از او می خواهیم که به حق صدیقه طاهره بتول مطهر ، حضرت فاطمه زهرا (س) در فرج فرزند دلبند و عزیزش حضرت ولی عصر ( روحی له الفداه ) تعجیل فرماید و قلب آن خورشید فروزان عالم هستی را از ما راضی و خشنود گرداند و این انقلاب عظیم اسلامی را به نهضت جهانیش متصل نماید و رهبر عظیم الشان را برای ادامه راه امام خمینی (ره)  توفیق و سلا متی عنایت فرماید.

در اینجا بر خود لازم می دانیم از زحمات بی دریغ کلیه کسانی که در تهیه و توزیع این نشریه ما را کمک و راهنمایی نمودند سپاسگزاریم؛ خصوصاً از فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه گیلان غرب جناب سرهنگ پرنور، مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه در سپاه گیلان غرب و مسئول محترم فرهنگی اجتماعی ناحیه گیلان غرب. همچنین از معاونت محترم فرهنگی اجتماعی سپاه نبی اکرم (ص) که ما را مورد لطف و عنایت خود قرار داده است نیز صمیمانه قدردانی می کنیم. امید است در پرتو عنایات الهی همگی این عزیزان سربلند و پیروز در راه خدمت به اسلام و مسلمین باشند.

حال، ضمن تبریک سال نو  (سال 1391) پیشاپیش برای خوانندگان محترم سالی پربار و نیک را آرزومندیم و انشاءا... در سال جدید سعی بر آن است تا به شکلی تازه در راستای انتشار ماهنامه بصیر در خدمت شما عزیزان باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد