ماهنامه بصیر

ماهنامه فرهنگی-سیاسی-اجتماعی پایگاه مقاومت بسیج شهداء شهرستان گیلان غرب- دهستان چله

ماهنامه بصیر

ماهنامه فرهنگی-سیاسی-اجتماعی پایگاه مقاومت بسیج شهداء شهرستان گیلان غرب- دهستان چله

بصیر 7و8: مصاحبه

مصاحبه با فرمانده پادگان شهید ثابت خواه گیلانغرب

به مناسبت فرمان تأسیس سپاه در دوم اردیبهشت ماه 1358 توسط حضرت امام (ره) خدمت جناب سرهنگ خوشبخت فرمانده پادگان شهید ثابت خواه رسیدیم.

1- جناب سرهنگ با تبریک فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران لطفا یک تعریف کلی از سپاه برایمان بیان کنید؟

دوم اردیبهشت ماه سال 1358 سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) است همانطور که در فرمان و اساس نامه اولیه تشکیل سپاه تاکید شده است سپاه پاسداران تنها یک نیروی نظامی نیست بلکه سپاه به عنوان بازوی انقلاب و مدافع انقلاب است و در هر جا کشور و نظام مورد هجوم قرار گیرد این بازو دست انقلاب مشت می شود و به عنوان یک نماد مدافع انقلاب و استقلال یک کشور عمل می کند . کشور به برکت این نماد از فتنه های اشرار در سال های اول انقلاب ایمن بوده و در دوران جنگ نیز در کنار ارتش با حضور مستمر و چشمگیر خود خدمات شایسته ای را ارائه کرد . دوم اردیبهشت ماه هم سالروز اعلام انقلاب فرهنگی است و هدف انقلاب فرهنگی حاکم کردن ارزش های دینی ، انقلاب اسلامی و معنویت و تعهد ، طرز فرهنگ ابتذال غرب و بی بندوباری از تمام مراکز علمی و آموزشی کشور است . که غفلت ار اهداف انقلاب خطر استعاله انقلاب را به دنبال خواهد داشت .

2- جناب سرهنگ در سالروز تأسیس سپاه چه برنامه هایی در پادگان تدارک دیده اید؟

برنامه های آموزشگاه در هفته سپاه : مسابقه دو همگانی پایوران آموزشگاه ، برگزاری مراسم سوگواری ایام فاطمیه و قرائت زیارت عاشورا در حسینیه آموزشگاه و نیز برنامه های معنویی فراگیران در اردوگاه دوره 176 امام جعفر صادق (ع) و همچنین برنامه راهپیمایی 20 کیلومتری پایوران و فراگیران آموزشی با تجهیزات انفرادی.

3- سخن شما با بسیجیان و سپاهیان پرتلاش در این مناسبت بزرگ چیست؟

بنده ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) و تبریک سال نو از زحمات و تلاش پاسداران رده های مختلف سپاه که در راستای تحقق اهداف جمهوری اسلامی انجام دادند تشکر می کنم . و کسانی که در این نهاد ادامه خیزش الهی را دنبال می کنند آگاه باشند که این نهاد در کنار مردم مقدس و با ارزش است لذا باید انجام کار و حکم و اختیار الهی و اسلامی این صلابت و ابهت را حفظ کرد تا این نهاد همچنان پرچمدار حفاظت و حراست از انقلاب تا ظهور امام عصر (عج) باشد. 4- جناب سرهنگ خوشبخت در پایان اگر سخنی با خوانندگان محترم نشریه بصیر دارید که عنوان نکرده اید، لطفا بفرمایید. سپاه یکی از بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی است . و در خدمت ولایت فقیه و اسلام است و به دلیل حفظ کردن بصیرت ، هوشیاری و آمدگی کامل نظامی نقش بسیار ارزنده و مهمی در نابود کردن دسیسه های دشمنان اسلام از ابتدای انقلاب تا کنون داشته است. 5- کلام آخر: ضمن تشکر از شما دست اندرکاران نشریه بصیر در پایان باید اذعان کنم؛ سپاه پاسداران تا کنون در تمام آزمون ها سر بلند بوده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
ماندانا شنبه 14 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:25 ب.ظ

ببخشید من یه سوال دارم برای تماس با پادگان شهیدثابت خواه گیلانغرب و صحبت کردن با فرمانده بهروز خوشبخت چه کنیم؟خیلی مهمه تورو خدا راهنمایی کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد