ماهنامه بصیر

ماهنامه فرهنگی-سیاسی-اجتماعی پایگاه مقاومت بسیج شهداء شهرستان گیلان غرب- دهستان چله

ماهنامه بصیر

ماهنامه فرهنگی-سیاسی-اجتماعی پایگاه مقاومت بسیج شهداء شهرستان گیلان غرب- دهستان چله

وزیر کشور دولت هاشمی : رفتار سران فتنه در سال 88 مجرمانه بود

بصیر:وزیر کشور و مشاور سیاسی دولت سازندگی در برنامه "شناسنامه " ادعای فتنه گران و حامیان اصلاح طلب آن ها در مورد تقلب در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 را دروغ و رفتار آنان را مجرمانه دانست.
علی محمد بشارتی در مورد ادعای تقلب در انتخابات سال 88گفت: وقتی این ادعا را شنیدم، خیلی غصه خوردم. در محافل مختلف هم قسم جلاله خوردم که چنین ادعایی دروغ است. در مصاحبه ای که داشتم هم گفتم؛ مثلاً در استادیوم آزادی 100 هزار تماشاچی برای تماشای بازی پرسپولیس و استقلال حضور پیدا کرده که هر کدام از این افراد دوست دارند تیم مطبوعشان برنده بازی باشد. کدام یک از تماشاگران هستند که اگر تیمشان گل خورد، این گل را بپذیرند؟ اما قانون سوت را به دست داور داده است. 


وی ادامه داد:«قانون اساسی سوت انتخابات را به دست شورای نگهبان داده است. در این شرایط یک نفر می آید و در حالی که هنوز حوزه های رای گیری باز است، مصاحبه می کند و می گوید ما انتخابات را بردیم. خب این یک عمل مجرمانه است.»
بشارتی افزود: ساحت انقلاب پاک تر از آن است که کسی تحت عنوان متقلب وزیر کشور شود. از طرفی بهترین دلیل برای عدم تقلب در انتخابات های ایران، انتخابات هایی است که از سال 72 تا 76 برگزار شد. در آن زمان ما بهترین رابطه را با آقای ناطق نوری داشتیم اما در نهایت آقای خاتمی رای آورد. در دوره ای که آقای موسوی‌لاری وزیر کشور بود هم آقای احمدی نژاد از صندوق خارج شد. این نشان می دهد وزارت کشور مستقل عمل می کند.
وزیر کشور دولت سازندگی در واکنش به این درخواست مجری که از او خواست یک نقطه ضعف و یک نقطه قوت از دولت آقای هاشمی بیان کند، گفت: آقای هاشمی وارث جنگ بود. کشور هشت سال جنگ ویران گر را پشت سرگذاشته بود. هم خزانه خالی بود و هم ویرانی عظیم! آقای هاشمی توانستند زیربناها را ببندند. این جنبه مثبت دولت ایشان بود. نقطه ضعف ایشان هم استفاده از عناصری در دولت بود که نه به مصلحت خودشان بود و نه به مصلحت نظام.
وی در ادامه راجع به نقاط ضعف و قوت دولت احمدی نژاد هم اظهار داشت: آقای احمدی نژاد دو- سه کار فوق العاده انجام داد. ایشان ویروس عمران و آبادی را در سراسر کشور منتشر کرد. از طرفی ایشان سفرهای استانی را آغاز کردند و از نزدیک با مردم صحبت کردند و به شهرستان های مختلف سفر کردند. سومین نکته مثبت ایشان این بود که از حال خودشان خارج نشدند و مردمی بود و مردمی ماند و روی شعار خود ماند. بزرگترین نقطه ضعف ایشان هم این بود که با زبان خودشان علیه شخصیت های مختلف حرف زدند که اصلاً به مصلحت نبود.
بشارتی در بخش دیگری ازاین برنامه با تقبیح برخی رفتارهای ساختار شکنانه اصلاح طلبان در دوره 8 ساله حاکمیت آنها گفت: آیا آزادی که در دوره آقای خاتمی وجود داشت قابل قبول بود؟ اینکه مجلس تحصن کند کار درستی است؟ مثلاً این درست است که آقای محمدرضا خاتمی دبیر کل حزب مشارکت، منشور سازمان ملل را قانون اساسی بنامد؟ یا این خوب است که آقای راد بیاید و امام زمان (عج) را زیر سوال ببرد؟ آیا توهم خواندن وحی آزادی است؟ به نظر من آزادی در چهارچوب قانون قابل قبول است.
http://www.kayhan.irمنبع  

http://www.bassir.blogsky.com/

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد