ماهنامه بصیر

ماهنامه فرهنگی-سیاسی-اجتماعی پایگاه مقاومت بسیج شهداء شهرستان گیلان غرب- دهستان چله

ماهنامه بصیر

ماهنامه فرهنگی-سیاسی-اجتماعی پایگاه مقاومت بسیج شهداء شهرستان گیلان غرب- دهستان چله

زهر چشمی که هلاکت 70 تروریست از آمریکا گرفت (خبر ویژه)

یک روزنامه آمریکایی هشدار داد در صورت حمله نظامی به سوریه، مراکز وابسته به آمریکا در سراسر عراق مورد تهاجم قرار خواهند گرفت.
روزنامه وال استریت ژورنال پیش‌بینی کرد گروه‌های شبه نظامی عراقی به مراکز وابسته به آمریکا در عراق و از جمله سفارت این کشور حمله کنند. این روزنامه مدعی شد پیامی از سوی سپاه پاسداران ایران به گروه‌های شبه‌نظامی عراقی ارسال شده مبنی بر اینکه در صورت حمله آمریکا به سوریه به مواضع آمریکا در بغداد و مناطق دیگر حمله می‌کنند.
این روزنامه می‌نویسد: در این پیام به گروه‌های شبه‌نظامی عراق گفته می‌شود، آماده باشند تا در صورت حمله آمریکا به سوریه با قدرت واکنش نشان دهند.
وزارت امور خارجه آمریکا با اشاره به اوضاع جاری امنیتی به شهروندان آمریکایی هشدار داده که سفر به عراق همچنان برای آنها «خطرناک» است.
به نوشته وال استریت‌ژورنال مقام‌های پنتاگون و سازمان سیا از اظهارنظر درباره پیغام ارسال شده به گروه های شبه‌نظامی عراقی خودداری کرده‌اند.
گروه‌های شبه‌نظامی عراقی اخیراً با حمله به پادگان نظامی اشرف در شمال بغداد بالغ بر 70 تروریست عضو گروهک منافقین را به هلاکت رساندند و احتمالاً همین امر از نظامیان و دیپلمات‌های آمریکایی زهر چشم گرفته است 

منبع:روزنامه وال استریت ژورنال  

http://www.kayhan.i

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد