ماهنامه بصیر

ماهنامه فرهنگی-سیاسی-اجتماعی پایگاه مقاومت بسیج شهداء شهرستان گیلان غرب- دهستان چله

ماهنامه بصیر

ماهنامه فرهنگی-سیاسی-اجتماعی پایگاه مقاومت بسیج شهداء شهرستان گیلان غرب- دهستان چله

بازتاب سخنان رهبر معظم انقلاب درباره تحولات سوریه هاآرتص: ایران حمایت از سوریه را متوقف نمی‌کند

بصیر:رسانه‌های بین المللی با انعکاس سخنان رهبرمعظم انقلاب درباره تحولات اخیر سوریه و احتمال دخالت نظامی آمریکا در این کشور، هشدارحضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای به مقامات آمریکایی را بازتاب دادند.
 

 

در همین رابطه، خبرگزاری رویترز با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان نوشت: آیت‌الله علی خامنه‌ای، عالی‌ترین مقام ایران، اعلام کرد که آمریکا از حمله شیمیایی در سوریه به‌عنوان بهانه‌ای برای حمله به این کشور استفاده می‌کند و هشدار داد که آمریکایی‌ها در این مداخله متحمل ضرر خواهند شد.
این خبرگزاری به‌نقل از رهبر معظم انقلاب نوشت: «در قضایای اخیر سوریه، سلاح شیمیایی یک بهانه است... آمریکایی‌ها این‌گونه وانمود می‌کنند که برای یک هدف انسانی وارد قضیه شده‌اند... ما معتقدیم آمریکایی‌ها در حال خطا و اشتباه در سوریه هستند و بر همین اساس نیز ضربه وارده به خود را احساس و قطعاً ضرر خواهند کرد».
همچنین روزنامه صهیونیستی هاآرتص در مطلبی که روی وب‌سایت این روزنامه نیز منتشر شد به انعکاس و تحلیل فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری پرداخته و نوشت: سخنان رهبر جمهوری اسلامی نشان می‌دهد که حمایت‌های گسترده ایران از دولت بشار اسد در سوریه، متحد نزدیک این کشور، پایان نخواهد یافت.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد