ماهنامه بصیر

ماهنامه فرهنگی-سیاسی-اجتماعی پایگاه مقاومت بسیج شهداء شهرستان گیلان غرب- دهستان چله

ماهنامه بصیر

ماهنامه فرهنگی-سیاسی-اجتماعی پایگاه مقاومت بسیج شهداء شهرستان گیلان غرب- دهستان چله

برگزاری دعای عرفه با حضورکاروان‌های راهیان نور در خسروی

 

 

 بصیر:مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: دعای عرفه امسال با حضور کاروان‌های راهیان‌نور غرب کشور در نقطه صفر مرز خسروی برگزار می‌شود.
مرادعلی محمدی دیروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، گفت: دعای پرفیض عرفه امسال با حضور عاشقان امام حسین(ع) از نقاط مختلف ایران اسلامی به ویژه کاروان‌های راهیان نور غرب کشور در نقطه صفر مرز خسروی برگزار می‌شود.
محمدی اظهار داشت: این مراسم از ساعت 8 صبح روز سه‌شنبه مصادف با نهم ذی‌الحجه با شروع راه‌پیمایی از شهرستان قصر شیرین به طرف مرز خسروی و با مداحی حجت‌الاسلام موسی سالمی برگزار می‌شود.
وی گفت: تلاش مجموعه ستاد برگزاری مراسم دعای عرفه که مسئولیت آن با فرمانداری شهرستان قصر شیرین است، به منظور برپایی باشکوه این مراسم و نیز تسهیل حضور گسترده زائران راهیان نور و دیگر مشتاقان است که در همه بخش‌ها و به خصوص در شهرستان قصر شیرین تمهیدات لازم توسط کمیته اجرایی پیش‌بینی شده است.
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه از برپایی ایستگاه‌های صلواتی، نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری و پوشش گسترده رسانه‌ای مراسم دعای عرفه مرز خسروی خبر داد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مراسم دعای عرفه امسال هرچه باشکوه‌تر انجام خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد