ماهنامه بصیر

ماهنامه فرهنگی-سیاسی-اجتماعی پایگاه مقاومت بسیج شهداء شهرستان گیلان غرب- دهستان چله

ماهنامه بصیر

ماهنامه فرهنگی-سیاسی-اجتماعی پایگاه مقاومت بسیج شهداء شهرستان گیلان غرب- دهستان چله

آمادگی بسیج دانشجویی برای برگزاری مناظره میان روحانی و احمدی‌نژاد

 

بصیر:رئیس سازمان بسیج دانشجویی از آمادگی این سازمان برای برگزاری مناظره در محیط دانشگاه میان رئیس دولت‌های دهم و یازدهم خبر داد.
محمد ودود حیدری رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به صحبت‌های رئیس‌جمهور در گزارش عملکرد دولت پس از صد روز در برنامه تلویزیونی گفت: نظام اسلامی در دولت‌های مختلف خدمات گسترده و بی‌شماری به مردم ارائه کرده است و فارغ از اینکه چه حزب، گروه و جناحی سر کار بودند نباید خدمات صورت گرفته در نظام جمهوری اسلامی ایران زیر سوال برود.
وی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به زیر سوال رفتن خدمات دولت‌های نهم و دهم از سوی رئیس‌جمهور دولت یازدهم خاطرنشان کرد: ما در صحبت‌های رئیس‌جمهور دیدیم که بحث هدفمندی یارانه‌ها زیر سوال می‌رود. مسکن مهر تورم‌زا اعلام می‌شود و سفرهای استانی ناکارآمد جلوه داده می‌شود و تمام خدمات دولت نهم و دهم که اتفاقا زحمات زیادی برای مردم کشیده‌اند زیر سوال می‌رود و نکته جالب اینجاست که هیچ برنامه جایگزین یا مدون شده‌ای برای جبران این اشتباهات ارائه داده نمی‌شود.
ودود حیدری ادامه داد: ما به این موضوع انتقاد داریم و نگاهمان این است که خدمات همه دولت‌ها در راستای اهداف نظام اسلامی است و ما نباید آنها را زیر سوال ببریم و غیرمنصفانه ناکارآمد جلوه دهیم. آقای روحانی باید به این مسئله توجه کنند که روند سیاه‌نمایی گذشته یک روز شامل خود وی نیز خواهد شد و مخالفت ما با این روند است.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی با تاکید بر اعلام آمادگی این سازمان برای ایجاد بستر مناسب برای مناظره رئیس‌جمهورهای دو دولت فعلی و گذشته گفت: در همین جا اعلام آمادگی می‌کنیم که بستر حضور آقای روحانی را برای پرسش‌های دانشجویی فراهم کنیم و مناظره دولت قبل و دولت فعلی را در محیط‌های دانشگاه ایجاد کنیم.
ودود حیدری در پایان اظهار داشت: ما آمادگی دعوت از روحانی و احمدی‌نژاد را داریم تا در یک فضای علمی، منطقی و آکادمیک موضوعات مختلف مطرح شود اما اینکه نظرات به صورت یکطرفه از سوی یکی از این دو نفر مطرح شود، قطعا مورد تایید نظام اسلامی ما نیز نیست.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد