ماهنامه بصیر

ماهنامه فرهنگی-سیاسی-اجتماعی پایگاه مقاومت بسیج شهداء شهرستان گیلان غرب- دهستان چله

ماهنامه بصیر

ماهنامه فرهنگی-سیاسی-اجتماعی پایگاه مقاومت بسیج شهداء شهرستان گیلان غرب- دهستان چله

خیلی خیلی خوب (گفت و شنود)

گفت: «دیوید کوهن» معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در مقاله‌ای نوشته است؛ «ایران را با تحریم‌ها در باتلاق فرو خواهیم برد»!
گفتم: غلط زیادی کرده! فعلا که آمریکا زیر بار 17 هزار میلیارد دلار بدهی غیرقابل پرداخت، از دست دادن عقبه‌های استراتژیک خود در منطقه، خسارت‌های غیرقابل جبران حمله به عراق و افغانستان، و ده‌ها مشکل لاینحل دیگر، در باتلاق افتاده است.
گفت: کوهن نوشته است، برای مقابله با ایران، راه‌های مختلف را بررسی کرده و به راهکار موثری دست یافته‌ایم.
گفتم: قمپز در کرده! یارو برای حل مشکل خود استخاره کرد، جواب بد آمد، دفعه دوم هم بد آمد، یک دفعه دیگر استخاره کرد جواب آمد که خیلی خیلی خوب و مفید است! و یارو با عصبانیت گفت؛ یعنی چه؟ استخاره کردم به فلانی چاقو بزنم بد آمد، استخاره کردم او را بکشم، باز هم بد آمد. پرسیدند حالا برای استخاره سوم چه نیت کرده بودی که خیلی خیلی خوب آمد؟ و یارو گفت؛ نیت کرده بودم خودم را بکشم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد