ماهنامه بصیر

ماهنامه فرهنگی-سیاسی-اجتماعی پایگاه مقاومت بسیج شهداء شهرستان گیلان غرب- دهستان چله

ماهنامه بصیر

ماهنامه فرهنگی-سیاسی-اجتماعی پایگاه مقاومت بسیج شهداء شهرستان گیلان غرب- دهستان چله

دفاع نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از اصحاب فتنه

بصیر:نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که در ایام فتنه سال 88 بارها از فتنه‌گران حمایت کرد این بار طی اظهاراتی ضمن دفاع همه جانبه از اصحاب فتنه و سران آن مدعی شد مخالفان جمهوری اسلامی شبانه ربوده شده و گلوله‌باران می‌شوند!
به گزارش فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی که از بیت‌المقدس و با ویدئو کنفرانس برای نشست اتحادیه اصلاح یهودیت انجام می‌شد، مانند همیشه بخش زیادی از اظهارات خود را به ایران اختصاص داد.
وی با تکرار این ادعا که ایران برای برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز به غنی‌سازی داخلی و نیروگاه آب سنگین نیاز ندارد، گفت تهران قصد دارد به توان هدف قرار دادن اروپا و آمریکا دست یابد. 


در حالی که رژیم صهیونیستی چند صد کلاهک هسته‌ای دارد، نخست‌وزیر این رژیم در بخشی از این سخنرانی با تکرار ادعای تلاش ایران برای دستیابی به تسلیحات هسته‌ای، گفت: به همین دلیل است که سران ایران بر غنی‌سازی داخلی اورانیوم پافشاری می‌کنند. انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای به غنی‌سازی داخلی اورانیوم نیازی ندارد، اما آن‌ها به همان دلیل بر آن اصرار می‌کنند. به همین دلیل است که ایران دارد یک رآکتور آب سنگین در اراک می‌سازد. این رآکتور می‌تواند پلوتونیوم تولید کند و یک منبع تازه برای سوخت تسلیحات هسته‌ای است. شما به جز برای تسلیحات اتمی به پلوتونیوم نیاز ندارید. به همین دلیل هم هست که ایران به دنبال ساخت موشک‌های قاره‌پیماست، آن‌ها این موشک‌ها را برای ارسال ایزوتوپ‌های پزشکی به بیماران ایرانی در فضا نمی‌خواهند. آن‌ها موشک قاره‌پیما می‌سازند دقیقا به خاطر همان هدفی که موشک‌های قاره‌پیما ساخته می‌شود، یعنی حمل کلاهک‌های اتمی.
وی با حمایت تمام قد از سران فتنه و توهین به رای مردم ایران مدعی تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران در سال 88 شد و گفت: ما 4 سال قبل چهره واقعی رژیم را دیدیم، وقتی که آن‌ها پیروز انتخابات را حبس کردند. می‌دانید که، آن‌ها در آمارها دست بردند، میلیون‌ها رای را دزدیدند و رهبری که انتخابات را برده بود، هنوز هم در حبس خانگی به سر می‌برد. فکر می‌کنم او یکی از خوش‌شانس‌ها بود، چرا که دیگران که جرات کردند با رژیم مخالفت کنند الان در زندان‌های بدنام ایران، پژمرده‌اند.
هنوز مدت زمان زیادی از اظهارات نتانیاهو درباره ممنوعیت پوشیدن شلوار جین توسط جوانان ایرانی نگذشته است که وی بار دیگر خود را سوژه خنده افکار عمومی آشنا با ایران می‌کند. نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی این بار در اظهاراتی عجیب گفت: هنوز هم بقیه در نیمه‌های شب (در ایران) ناپدید می‌شوند، یا در خیابان هدف گلوله قرار می‌گیرند یا با جرثقیل‌های ساختمانی دار زده می‌شوند. وی در حمایت از مجرمان محکوم یا قاچاقچیان مواد مخدر به این موضوع هم جنبه سیاسی داد و گفت: آن‌ها این افراد را روی جرثقیل‌های ساختمانی و در میدان‌های شهر دار می‌زنند. از وقتی رئیس‌جمهور روحانی در ماه اوت در دفترش مستقر شد، ایران بیش از 300 نفر را اعدام کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد