ماهنامه بصیر

ماهنامه فرهنگی-سیاسی-اجتماعی پایگاه مقاومت بسیج شهداء شهرستان گیلان غرب- دهستان چله

ماهنامه بصیر

ماهنامه فرهنگی-سیاسی-اجتماعی پایگاه مقاومت بسیج شهداء شهرستان گیلان غرب- دهستان چله

انتقاد رئیس دیوان عدالت از ملاقات هیئت اروپایی با فتنه‌گران

رئیس دیوان عدالت اداری تاکید کرد: دیدار هیئت پارلمانی اروپا با دو نفر از محکومان فتنه 88 نشان داد ریشه و آبشخور فتنه 88 در کجا بوده است.
حجت‌الاسلام محمد جعفر منتظری در جلسه هیئت عمومی دیوان با انتقاد از این اقدام هیئت پارلمانی اروپایی، این ملاقات را محکوم کرد و گفت: گروهی تحت عنوان هیئت پارلمانی اروپا به ایران آمدند و در حالی که این هیئت‌‌ها معمولا برای تبادل مسائل اقتصادی است، این‌ها با دو نفر از فتنه‌گرانی که در فتنه 88 محکومیت داشتند، مخفیانه دیدار کردند. باید روشن شود که چه کسانی زمینه این دیدار را فراهم کرده‌اند؟
رئیس دیوان عدالت اداری افزود: با گذشت 5 سال از حادثه سال 88 وقتی عده‌ای از غربی‌‌ها به ایران می‌آیند و مخفیانه ملاقاتی را انجام می‌دهند، نشان می‌دهد که آن فتنه در کجا ریشه داشته و آبشخور آن کجاست.
وی در ادامه با طرح این سؤال که آیا هیئت پارلمانی اروپا آمده‌اند تا مشکلات اقتصادی و ارتباطی را حل کنند یا دنبال اهداف دیگری هستند، ادامه داد: چه کسانی چنین خیانتی را مرتکب شده‌اند تا زمینه این ارتباط فراهم شود. ما امیدواریم که مسئولان امنیتی این جریان را دنبال کنند تا این موضوع برای مردم روشن شود.
منتظری با محکوم کردن اقدام هیئت پارلمانی در ملاقات با دو نفر از محکومین فتنه 88، اظهار کرد: آیا واقعا در کشورهای غربی اجازه می‌دهند گروهی به عنوان نمایندگان پارلمانی به آنجا بروند و مخفیانه با برخی از اعضای اپوزیسیون آن کشور ملاقات کرده، جلسه داشته باشند و تبادل اطلاعات کنند. رئیس دیوان عدالت اداری ادامه داد: الحمدلله بصیرت ملت شریف ایران به حدی است که تمام مسائل را درک می‌کند و اگر غربی‌‌ها تصور می‌کنند که با این حرکات می‌توانند جریان انقلاب اسلامی را از مسیر اصلی خود منحرف کنند، کور خوانده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد