ماهنامه بصیر

ماهنامه فرهنگی-سیاسی-اجتماعی پایگاه مقاومت بسیج شهداء شهرستان گیلان غرب- دهستان چله

ماهنامه بصیر

ماهنامه فرهنگی-سیاسی-اجتماعی پایگاه مقاومت بسیج شهداء شهرستان گیلان غرب- دهستان چله

پدر شهید احمدی‌روشن: اخراج همکاران شهید احمدی‌روشن واقعیت دارد

پدر شهید احمدی‌روشن تاکید کرد: اخراج همکاران شهید احمدی‌روشن شایعه نیست بلکه واقعیت دارد.
رحیم احمدی‌روشن، پدر شهید مصطفی احمدی‌روشن دانشمند هسته‌ای کشورمان درباره آرزوی شهید احمدی‌روشن گفت: آرزوی آقا مصطفی این بود که چیزی که حضرت آقا فرموده‌اند به آن نائل شویم.
وی افزود: وقتی از مصطفی می‌پرسند 20 درصد را برای چه نیاز دارید؟ این 5/3 درصد و 5 درصد جوابگوی کارهاست، پاسخ داد، ما می‌خواهیم در مقابل استکبار جهانی با دست پر صحبت کنیم.
پدر شهید احمدی روشن خاطرنشان کرد: آنها فکر می‌کردند که ما از غنی‌سازی 20 درصد عاجزیم، لذا ما را بازی می‌دادند؛ اما وقتی بچه‌ها (شهید احمدی‌روشن و همکارانش) دیدند که آنها به ما اورانیوم 20 درصد غنی شده نمی‌دهند، خودشان تولید کردند. 

وی درباره تعلیق غنی‌سازی در زمان اصلاحات نیز گفت: آن زمان آقا مصطفی به خاطر تعلیق غنی‌سازی، مانند یک گل پژمرده شده بود، وقتی از او جریان را پرسیدم ، گفت: در سایت‌های هسته‌ای را بسته و مهر و موم کردند، تلویزیون‌های مدار بسته تعبیه کردند و ما جرات نمی‌کنیم از جلوی سایت‌های هسته‌ای رد شویم.
پدر این شهید هسته‌ای افزود: پس از بازگشایی سایت هسته‌ای به دستور حضرت آقا چندین هزار دستگاه سانتریفیوژ هسته‌ای تولید شد، این اتفاق زمانی بود که دنیا حتی یک پیچ و مهره به ما نمی داد.
رحیم احمدی‌روشن درباره اخراج همکاران شهید مصطفی احمدی‌روشن هم به «شیرازه» گفت: اخراج آنها شایعه نیست بلکه واقعیت دارد و من این مسئله را گفتم. بعد از دولت اصلاحات این مصطفی و دوستانش بودند که این صنعت را به اینجا رساندند. اما متاسفانه امروز یکی یکی در حال حذف شدن از صحنه هستند و من این مسئله را شفاف‌سازی کردم.
وی با اشاره به توافق ژنو تاکید کرد: نظر من همان نظر حضرت آقا است. با این حال که حضرت آقا در جواب آقای روحانی فرمودند که، دستیابی به آنچه مرقوم داشته‌اید، در خور تقدیر و تشکر است. این یک مسئله خیلی ریز و خیلی حساس و برنده است مانند شمشیر.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد